söndag 31 juli 2011

Min inredning?

För ett par veckor sedan var jag på Hallsta möbeloutlet för att se ut lite nya möbler till mitt nya hem.
Hittade en soffa med tillhörande fåtölj för ett riktigt vrakpris. Ställde undan den på lagret på outletet för upphämtning 1a oktober då mitt flyttlass går. Problemet är nu bara att jag minns inte överhuvudtaget hur soffan ser ut! Och jag skulle bra gärna faktiskt vilja veta hur mina nya möbler ser ut. Jag var ju inte så förutseende att jag fotograferade soffan, istället fotade jag skylten till soffan.....
Där ser man åtminstonde ett litet hörn så utifrån det har jag försökt mig på att ur minnet återskapa på ett ungefär hur soffan kan se ut.
Om någon med dessa bilder kan lägga ihop två och två, och på det viset kanske veta vilken soffa det rör sig om, så vore jag tacksam om ni kunde upplysa mig om vad det är för soffa jag köpt. Hittelön för korrekt soffa utlovas med en trisslott!


Soffhörnet!                                                            











                                                                                     
                                                                           Min version av hur soffan, kanske, möjligtvis kan
se ut...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar