måndag 15 augusti 2011

Att packa hos Sanja

Jag håller just för tillfället på att packa lite lätt. Har börjat med en 5-lådors byrå.
Högst upp har jag strumpor och underkläder, under den lådan finns det handdukar, den tredje innehåller lite kläder, nr 4 har en massa pyssel-målar och ritsaker undanstoppade och den femte lådan innehåller viktiga papper och dokument.
Det är i alla fall meningen att var låda ska innehålla.
Hittills har jag rensat;

  • Presentsnören och stenar ur dokumentlådan. 
  • En trasig glödlampa, en scartkabel och några gamla mobilkartonger ur handdukslådan. 
  • En massa gamla papper från försäkringskassan och tele2 ur klädlådan. 
  • Örhängen, halsband, gamla medicinförpackningar, headset, en tarotbok och handkräm ur strumplådan.

Pyssel-målar och ritarlådan var full med allt möjligt, men då det helt enkelt är min konstnärslåda, och alla vet ju att varje alster med någon som helst substans och känsla föds ur kaos och en liten gnutta ångest, så är den lådan ursäktad.

2 kommentarer:

  1. sv: nischa låter jobbigt... hahaha
    men tja, kanske ska göra ett försök.... mina dagens outfit lär ju inte variera sig så mkt nu när semestern är slut o jag jobbar dag ut o dag in igen...

    inte för att jag BRUKAR ha dagens outfit i min blogg heller... XD

    SvaraRadera
  2. O just ja, ville ju säga att jag verkligen blev nyfiken på din byrå o indelningen i den... låter som nåt man kunnat hitta här hemma... eller ja, inte gamla glödlampor i lådan... men att det är lite ditt o datt från låda till låda. =)

    Eller jo, kanske även en gammal glödlampa när jag tänker efter... hihi

    SvaraRadera