måndag 8 augusti 2011

Nervig

Jag är så jäkla nervig nu när det börjar bli dags att flytta, eller ja det är 2 månader kvar, och det är inte flytten jag freakar out över. Det är det faktum att jag i mitt vardagsrum/sovrum på eget bevåg har den, i mitt tycke, snygga färgen svart. Då menar jag inte möblerna, utan väggarna. Det kan omöjligtvis räknas som en färg som faller gemene man i smaken, således kommer jag utan tvivel bli betalningsskyldig för detta!

Funderar på om man ska dra iväg och köpa en burk vit färg och måla de tre väggar som enbart är vanlig papperstapet, den fjärde väggen är ju så himla lämpligt i vinyl och struktur...... VAD TÄNKTE JAG MED!!
Jag tycker fortfarande det är så snyggt så man bara dör, men jag har mina aningar om att hyresvärden kommer vara nära döden av andra anledningar när han ser rummet.

Hur blir det egentligen när man målar över en tapet? Jag har varken ork eller lust att ställa mig och bredspackla. Ååååååååååh Mamma!!!!!!!!!!!!!

1 kommentar: