torsdag 4 augusti 2011

Kan man äta frukost innan man somnat?

För nu börjar jag bli riktigt hungrig i och med att jag inte har ätit på ett bra tag. Eller blir det väldigt sen kvällsmat då? Eller blir det kväkost, precis som målet mellan frukost och lunch som så snyggt har försvenskats till frunch?

Har i alla fall legat i sängen i timtal och blivit hungrigare och hungrigare, och snurrigare och snurrigare då jag har haft fullt upp där i sängen att planera maten inför min 30-årsdag. Som är i november.
Nu gick jag i alla fall upp igen då, för det har min kbt-terapeut sagt åt mig att man ska göra om man inte kan sova. Men man ska inte aktivera sig. Jag undrar om detta räknas som aktivering? Det kanske är bäst att jag stänger ner och sätter mig och tittar på en dörrlist.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar