fredag 12 augusti 2011

Fortfarande ingen reklam

Så på måndag blir det att sätta upp en lapp om att jag faktiskt är i desperat behov av det! Har jag tur får jag även då grannarnas reklam. Har redan lyckats snylta till mig Herrens och en god väns reklam. Om det är någon som känner att de gärna vill dela med sig av sin reklam till mig så är det bara att lämna er emailadress och jag skickar adressuppgifter till er. Fast frakten får ni stå för själva, ni får se det som välgörenhet.

Just nu sitter jag och väntar på att fredagsruschen ska gå över, måste nämligen iväg till den där ICA-butiken och hämta kryddorna jag pratade om förut.
 Sen så har jag även beställt lite rea-grejer från ett postorderföretag, bl a ett par adidasskor för bara 200 kr. Beställde strl 36.5 då det var den enda strl som fanns kvar, jag har normalt strl 36, så det var ju inte så stor skillnad. När jag kollade igenom min order stod det dock strl 40 på skorna, checkade då igenom allt igen och det skulle bara finnas 36.5, jaha tänkte jag, det blir säkert rätt.
När ordern sen var beställd och skickad kikade jag igenom orderlistan igen, och nu står det strl 65 på skorna.... Så vi får väl se senare idag om jag har fått hem clownskor, isf säljer jag dessa till någon som har strl 65 på fötterna, vilket borde vara ungefär en halvmeter stora fötter.

Om det alltså är någon med en halvmeter stora fötter som läser detta blogginlägg, skicka er kontaktinformation och ni kan eventuellt få köpa ett par skor för 200 kr av mig, det är väl billigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar