fredag 5 augusti 2011

I natt jag drömde...

Faktiskt något som jag aldrig drömt förut.
Jag drömde att jag hade en het fling med Marilyn Manson. Usch oj då, fyy fan, tänker ni kanske nu, men jag ska be att få tala om att herr Manson var en underbar människa, och en  riktigt omtänksam "pojkvän". För även om det bara var en dröm så var det lite så där osäkert, precis som i verkligheten i början av ett förhållande, om vi var ett par eller inte.
Vi träffades på Hultsfredsfestivalen (vilken jag aldrig varit på), men den här gången var festivalen belägen i Västerås och uppbyggd lite som en gigantisk logdans (vilket jag heller aldrig varit på, så den liknelsen kan ju vara helt fel).
Det var kärlek vid första ögonkastet, och han hade bara ögon för mig. Han till och med lämnade en spelning mitt i, för att fortsätta via videolänk från hotellrummet, bara för att få vara nära mig. Det ni!
Självklart lyckades jag ju snubbla över en av sladdarna så att det blev störningar i sändningen, vilket var en stor snackis dagen efter. Jag kände mig lite som Yoko Ono.
Han var underbar och omtänksam, rolig och mysig, han tog hand om mig och jag tog hand om honom, han höll om mig och pussade på mig, och varje gång vi såg varandra log vi så där fånigt som bara nykära gör.
Så när jag vaknade var jag alltså kär i Marilyn Manson.
Nu har jag mest bara huvudvärk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar