tisdag 9 augusti 2011

I den här takten kommer jag vara slutkörd innan 30

Idag jobbade jag min första dag efter sjukskrivningen. Friskskrev mig själv en dag tidigare för jag är ju faktiskt frisk. Salmonellan var ingen salmonella, malaria, denguefeber, TBE eller granulocytär anaplasmos var inget som läkaren ens funderade på att testa mig för, nacken sitter där den ska utan att fastna i ofrivilliga förförarposer, och allt som doktorn skriver på pappret är ju inte lag. Fråga bara försäkringskassan.

Det var så skönt att vara tillbaka. Efter min semester som jag hade juni/juli så jobbade jag bara i två dagar innan jag startade upp mitt eget General Hospital här hemma i nästan tre veckor. Men idag har jag slitit så mycket att jag till och med fått skavsår i hålfoten!
Nu ska jag jobba i hela två dagar till, och sen.... sen har jag en veckas semester.... Mina arbetskamrater måste ju bara älska mig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar