onsdag 17 augusti 2011

God morgon

Om man inte somnade förrän efter 7 imorse så får man sova till 15.30!

Talar (eller skriver) lite med en vän på facebook, hon berättade hon nyss vinkat av sin karlslok som skulle till Tyskland. De skulle tydligen ändå ner till Vallåkra i skåne, så passade på att ta svängen förbi ett annat land.
"Haha, mhmm, ja vi ska ju ändå till skåne, det är ju nästan Tyskland" skojade jag till det, liksom lite som att Tyskland och skåne var ungefär samma sak.
"Jasså, vad ska ni göra där???? Och vilka ska du åka med???" frågade min vän. Så nu vet jag inte om jag är den enda som förstår min humor och är en sån där som sitter för mig själv och fnissar åt vad jag nyss har sagt (vilket jag ju iofs brukar kunna göra), eller om hon är än mer förvirrad än vad jag är, och om det ens är möjligt?

3 kommentarer:

  1. Tyvärr tror jag på det sistnämda! ;)

    SvaraRadera
  2. Haha låter som nåt taget direkt ur min verklighet...

    Min dotter tycker att jag är sååå pinsam när jag pratar "för mig själv" som hon säger. Ingen annan fattar visst mina roliga skämt.

    Som när jag var hos en vän o pratade i hundens ställe... hahahaha

    SvaraRadera
  3. Hehe jadu=) Själv har jag en syster som ständigt undrar "vad sitter du och mumlar om" när jag försöker vara rolig i ett hörn ;)

    SvaraRadera