måndag 1 augusti 2011

Jävla gräsklippare

Har nu varit ner och lämnat prover på vårdcentralen. Tänkte passa på och cykla till jobbet och lämna sjukintyget också, men min lilla cykeltur på mindre än 10 minuter till vc orsakade kaos och kalabalik i mitt kroppsliga system. Cykelturen på ett par kilometer var enligt min kropp att jämföra med vätternrundan (eller ja, hur lång är vätternrundan? Lång va?), och jag börjades kallsvettas, må illa och blev yr som att jag hade druckit upp hela den där vinflaskan som fortfarande står och väntar på att öppnas.
Så kommer jag hem efter mitt vätternrundanpass, glad att fortfarande vara i livet, och tänker slänga mig i soffan med fläkten på högsta hastighet för att ytterligare trygga min överlevnad. Men vad händer då? Jo, bostadsbolaget bestämmer sig för att klippa gräsmattan alldeles utanför mitt fönster, med något som låter som en pansarvagn där det fastnat en kundvagn i bandaggregatet. Förstår de inte att folk lider och behöver lugn och ro!

För övrigt så undrar jag Obs detta är inget för kräsmagade så sluta läs
varför i hela friden det ska vara så jävla svårt att skita på beställning, har varit på toaletten ett 10-tal gånger under helgen, men när det är dags att klämma ur sig inför en provtagning, då jävlar sitter det fast som att någon strukit tarmarna med epoxylim.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar