tisdag 9 augusti 2011

Fucked up dygnsrytm

Igår vid den här tiden var jag långt ifrån att somna. Idag vid den här tiden har jag nyss stigit upp. Jag ska väl dock påpeka att jag inte har sovit tills nu.
Med den här flexibla dygnsrytmen skulle jag kunna vara något riktigt spännande som till exempel astronaut eller jourläkare på ett katastrofsjukhus. Man vet nämligen aldrig när jorden kan behöva räddas från skenande meteoriter, eller när en orkan kommer farandes och sliter upp kossor, bondgårdar och IKEA-butiker. Då är det bra att vara bekväm med att vara vaken vilken tid på dygnet det än är.

Man vet heller aldrig när zombies kan tänkas slå till, men jag vet inte riktigt vad för slags utbildning man behöver till att rädda världen från det, så det bästa jag kan göra är väl att bunkra upp med machetes och konservburkar.
Jag har ju iofs fått en ganska bred utbildning i olika sätt att rädda världen på från olika spel på PS3 och datorn, så jag tror inte att akademiska poäng ska ha sån stor skillnad på min rädda-världen-ifrån-zombies-karriär. Möjligtvis att jag kanske skulle behöva gå någon liten kurs i hur man hanterar automatvapen.
Sen vore det kanske bra om jag började träna, för även om zombies av naturen går ganska sakta, så är det inte bra om man bara orkar springa 20 meter och sen lägger av i en andnödsattack, och dessutom har jag sett många filmer där zombies utvecklats och springer lika bra som vilken elitidrottare som helst. DÅ är man nog ganska fucked up beroende på hur många zombies man har efter sig.

Ska nog ta och träna lite nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar